<図書>
Strategy and management of industrial brands : business to business products and services / by Philippe Malaval ; with the collaboration of Christophe B?naroya
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston : Kluwer Academic |
出版年 | c2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 398 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Ma39 | 0605070713 |
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別書名 | 原タイトル:Strat?gie et gestion de la marque industrielle 表紙タイトル:Strategy and management of industrial brands : business to business products & services |
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一般注記 | Originally published: Paris : Publi-Union, 1998 Includes bibliographical references (p. [379]-384) and indexes |
著者標目 | *Malaval, Philippe B?naroya, Christophe |
件 名 | LCSH:Industrial marketing -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.1263 DC21:658.8/27 |
書誌ID | 2000029072 |
ISBN | 0792379705 |
NCID | BA5287958X |
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