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<図書>
The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization / Robert Spector and Patrick McCarthy

データ種別 図書
出版者 Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons
出版年 c2005
本文言語 英語
大きさ xviii, 270 p. : ill. ; 24 cm
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: pbk 3階 673.3/Sp3 0605070259


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一般注記 Includes bibliographical references (p. 263) and index
著者標目 *Spector, Robert, 1947-
McCarthy, D. M. P. (Dennis Michael Patrick), 1944-
件 名 LCSH:Customer services -- United States -- Handbooks, manuals, etc  全ての件名で検索
LCSH:Nordstrom (Firm) -- Management  全ての件名で検索
LCSH:Department stores -- United States -- Management  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.5
DC22:658.8/12
書誌ID 2000027971
ISBN 0471702862
NCID BA75463707
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