<図書>
The art & science of interpreting market research evidence / D.V.L. Smith and J.H. Fletcher
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester, West Sussex, Eng. ; New York : Wiley |
出版年 | c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 236 p. : ill. ; 26 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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hc : alk. paper | 3階 | 675.2/Sm5 | 0605065408 |
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別書名 | 異なりアクセスタイトル:Art and science of interpreting market research evidence |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [225]-228) and index HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/description/wiley042/2003067249.html Information=Publisher description HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/bios/wiley047/2003067249.html Information=Contributor biographical information |
著者標目 | *Smith, D. V. L. (David Van Lloyd) Fletcher, J. H. |
件 名 | LCSH:Marketing research LCSH:Qualitative research LCSH:Statistics |
分 類 | LCC:HF5415.2 DC22:658.8/3 |
書誌ID | 2000027651 |
ISBN | 0470844248 |
NCID | BA68704144 |
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