<図書>
The consumer trap : big business marketing in American life / Michael Dawson
The consumer trap : big business marketing in American life
(The history of communication)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Urbana : University of Illinois Press |
出版年 | 2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 203 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/D47 | 5003029173 |
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0252028090 | 2003 |
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内容注記 | Thinking the unthinkable The marketing race The targeting race The motivation research race The product management race The sales communications race Macromarketing and public subsidy The globalization of marketing The consumer trap |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Dawson, Michael, 1965- |
件 名 | Marketing -- United States
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分 類 | LCC:HF5415.1 NDC8:675 |
書誌ID | 1000124180 |
ISBN | 0252028090 |
NCID | BA62500491 |
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