<図書>
Putting on appearances : gender and advertising / Diane Barthel
Putting on appearances : gender and advertising
(Women in the political economy)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Philadelphia : Temple University Press |
出版年 | 1988 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 219 p. ; 21 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 367.2/B25 | 5002011809 |
|
0877225281 | 1988 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 197-211 Includes index |
---|---|
著者標目 | Barthel, Diane L., 1949- |
件 名 | Sex role in advertising -- United States
全ての件名で検索
Visual communication -- United States -- Psychological aspects 全ての件名で検索 Imagery (Psychology) |
分 類 | LCC:HF5827 NDC8:367.2 |
書誌ID | 1000113405 |
ISBN | 0877225281 |
NCID | BA10608010 |
目次/あらすじ