<図書>
Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising / [by] Judith Williamson
Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising
(Ideas in progress)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Boyars : Distributed by Calder and Boyars |
出版年 | 1978 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 180 p. : ill., facsims. ; 23 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 674/W74 | 5002011865 |
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0714526142 | 1978 |
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一般注記 | Bibliography: p. 180 |
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著者標目 | Williamson, Judith, 1954- |
件 名 | Advertising |
分 類 | LCC:HF5821 DDC:659.1/01/9 NDC8:674 |
書誌ID | 1000113401 |
ISBN | 0714526142 |
NCID | BA0769474X |
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