<図書>
Direct marketing : an integrated approach / William J. McDonald
Direct marketing : an integrated approach
(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Boston : Irwin/McGraw-Hill |
出版年 | c1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 532 p. : ill. ; 24 cm. + 4 computer disks (3 1/2 in.) |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Ma14 | 5001034132 |
|
0256197830 | 1998 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | System requirements for accompanying computer disks: IBM PC or compatible computer; Microsoft Windows 3.1 Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | McDonald, William J. |
件 名 | Direct marketing Direct marketing -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.126 NDC8:675 |
書誌ID | 1000109315 |
ISBN | 0256197830 |
NCID | BA38707868 |
目次/あらすじ