<図書>
Accounting for marketing / Richard M.S. Wilson
Accounting for marketing
(Advanced management and accounting series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | London : International Thomson Business Press , 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 167 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 336.9/W75 | 5001034461 |
|
1861524684 | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Published in association with The Chartered Institute of Management Accountants" "CIMA." Bibliography: p. [156]-162 Includes index |
---|---|
著者標目 | Wilson, R. M. S. (Richard Malcolm Sano), 1946- |
件 名 | Marketing -- Great Britain -- Accounting 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:336.9 |
書誌ID | 1000109112 |
ISBN | 1861524684 |
NCID | BA41361692 |
目次/あらすじ