<図書>
Media research methods : measuring audiences, reactions and impact / Barrie Gunter
Media research methods : measuring audiences, reactions and impact
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Sage |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 314 p. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 361.45/G94 | 0000048142 |
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0761956581 | 2000 |
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一般注記 | Bibliography: p. [280]-307 Includes index |
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著者標目 | Gunter, Barrie |
件 名 | Mass media -- Research
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Social sciences -- Methodology 全ての件名で検索 Mass media -- Research -- Methodology 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P91.3 NDC8:361.45 |
書誌ID | 1000107867 |
ISBN | 0761956581 |
NCID | BA45187440 |
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