<図書>
Basic marketing research / Gilbert A. Churchill, Jr
Basic marketing research
(The Dryden Press series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 4th ed |
出版者 | Fort Worth : Dryden Press |
出版年 | c2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 830 p. : ill. (some col.) ; 29 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/C67 | 0000047152 |
|
0030211042 | 2001 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Churchill, Gilbert A. |
件 名 | Marketing research |
分 類 | LCC:HF5415.2 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000107770 |
ISBN | 0030211042 |
NCID | BA49426394 |
目次/あらすじ