<図書>
Marketing research : methodological foundations / Gilbert A. Churchill, Jr
Marketing research : methodological foundations
(The Dryden Press series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 7th ed |
出版者 | Fort Worth ; Tokyo : Dryden Press |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxviii, 1017 p. : ill. ; 27 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/C67 | 0000044616 |
|
0030238161 | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Churchill, Gilbert A. |
件 名 | Marketing research |
分 類 | LCC:HF5415.2 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000107095 |
ISBN | 0030238161 |
NCID | BA43449808 |
目次/あらすじ