<図書>
Emotional value : creating strong bonds with your customers / Janelle Barlow and Dianna Maul ; foreword by Michael Edwardson
Emotional value : creating strong bonds with your customers
データ種別 | 図書 |
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出版者 | San Francisco : Berrett-Koehler Publishers |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 310 p. ; 24 cm. |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/B21 | 5000000436 |
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1576750795 |
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洋書(紀尾井町) | 675.2/B21 | 0000044240 |
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1576750795 | 2000 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index. |
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著者標目 | Barlow, Janelle, 1943- Maul, Dianna, 1950- Edwardson, Michael |
件 名 | Customer services |
分 類 | LCC:HF5415.5 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000107061 |
ISBN | 1576750795 |
NCID | BA4759457X |
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