<図書>
Motigraphics : the analysis and measurement of human motivations in marketing / Richard C. Maddock
Motigraphics : the analysis and measurement of human motivations in marketing
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, CT : CT |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 304 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Ma25 | 0000044182 |
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1567202845 | 2000 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Maddock, Richard C. |
件 名 | Motivation research (Marketing) |
分 類 | LCC:HF5415.34 NDC8:675 |
書誌ID | 1000107055 |
ISBN | 1567202845 |
NCID | BA46687154 |
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