<図書>
Critical studies in media commercialism / edited by Robin Andersen and Lance Strate
Critical studies in media commercialism
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Oxford University Press |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 341 p. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 361.45/A46 | 0000042113 |
|
0198742770 | 2000 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Andersen, Robin Strate, Lance |
件 名 | Mass media -- Economic aspects
全ての件名で検索
Mass media and culture Mass media -- Influence 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:361.45 |
書誌ID | 1000106863 |
ISBN | 0198742770 |
NCID | BA47285564 |
目次/あらすじ