<図書>
Strategic marketing management cases / David W. Cravens, Charles W. Lamb, Jr., Victoria L. Crittenden
Strategic marketing management cases
(The Irwin/McGraw-Hill series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 6th ed |
出版情報 | Boston : Irwin/McGraw-Hill , 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 624 p. : ill. ; 26 cm. + 1 floppy disc |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/C91 | 5000009878 |
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0256261253 | 1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index of cases System requirements for accompanying computer disc: IBM-compatible PC; Windows 3.1 or higher; Excel 4.0 or higher |
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著者標目 | Cravens, David W. Lamb, Charles W., 1944- Crittenden, Victoria Lynn |
件 名 | Marketing -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 |
書誌ID | 1000094582 |
ISBN | 0256261253 |
NCID | BA40675312 |
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