<図書>
Research traditions in marketing / edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras
Research traditions in marketing
(International series in quantitative marketing)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston : Kluwer Academic Publishers |
出版年 | c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxii, 442 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/R28 | 5097056186 |
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0792393880 | 1994 |
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一般注記 | Papers based on contributions to the conference that marked the 20th Anniversary of the European Institute for Advanced Studies in Management Includes bibliographical references |
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著者標目 | Laurent, Gilles Lilien, Gary L., 1946- Pras, Bernard European Institute for Advanced Studies in Management |
件 名 | Marketing research -- Congresses
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分 類 | LCC:HF5415.2 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000085584 |
ISBN | 0792393880 |
NCID | BA23391308 |
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