<図書>
Marketing the public sector : promoting the causes of public and nonprofit agencies / Seymour H. Fine
Marketing the public sector : promoting the causes of public and nonprofit agencies
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New Brunswick, U.S.A. : Transaction Publishers |
出版年 | c1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiv, 360 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/F27 | 5097059236 |
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1560006102 | 1992 |
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一般注記 | Originally published: Social marketing. Boston : Allyn and Bacon, c1990 Includes bibliographical references (p. 339-352) and indexes |
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著者標目 | Fine, Seymour H. |
件 名 | Social marketing Corporations, Nonprofit -- Marketing 全ての件名で検索 Advertising, Public service |
分 類 | LCC:HF5415.122 NDC8:675 |
書誌ID | 1000084013 |
ISBN | 1560006102 |
NCID | BA18683064 |
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