<図書>
Marketing ethics : an international perspective / Bodo B. Schlegelmilch
Marketing ethics : an international perspective
(Advanced marketing series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : International Thomson Business |
出版年 | 1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 468 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.01/Sc4 | 5098063633 |
|
186152191X | 1998 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Schlegelmilch, Bodo B |
件 名 | Marketing -- Moral and ethical aspects
全ての件名で検索
Business ethics |
書誌ID | 1000082959 |
ISBN | 186152191X |
NCID | BA34573453 |
目次/あらすじ