<図書>
Handbook of selling : psychological, managerial, and marketing dynamics / Gary M. Grikscheit, Harold C. Cash, Clifford E. Young
Handbook of selling : psychological, managerial, and marketing dynamics
(Wiley series on marketing management)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | New York : J. Wiley |
出版年 | c1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 450 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 673.3/G85 | 0097043697 |
|
0471600857 | 1993 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 317-324) and index |
---|---|
著者標目 | Grikscheit, Gary M., 1940- Cash, Harold C. Young, Clifford E., 1945- |
件 名 | Selling |
分 類 | LCC:HF5438.25 |
書誌ID | 1000079220 |
ISBN | 0471600857 |
NCID | BA20863014 |
目次/あらすじ