<図書>
The corporate paradox : power and control in the business franchise / Alan Felstead
The corporate paradox : power and control in the business franchise
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Routledge |
出版年 | 1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 273 p. : 23 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/F18 | 0097043050 |
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0415099838 | 1993 |
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一般注記 | Bibliography: p. [245]-261 Includes index |
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著者標目 | Felstead, Alan |
件 名 | Franchises (Retail trade) |
分 類 | LCC:HF5429.23 |
書誌ID | 1000078838 |
ISBN | 0415099838 |
NCID | BA2133607X |
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