<図書>
Seeking customers / edited, with an introduction by Benson P. Shapiro and John J. Sviokla
Seeking customers
(The Harvard business review book series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, MA : Harvard Business School Pub. |
出版年 | c1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 343 p. : ill ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/Se15 | 0097041560 |
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0875843328 | 1993 |
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一般注記 | Articles originally published in the Harvard business review Companion volume to: Keeping customers Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Shapiro, Benson P. Sviokla, J. J. |
件 名 | Selling Consumers' preferences Consumer satisfaction |
分 類 | LCC:HF5438.25 |
書誌ID | 1000078486 |
ISBN | 0875843328 |
NCID | BA20387337 |
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