<図書>
Market strategy and structure / edited by J.M. Alec Gee and George Norman
Market strategy and structure
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York ; Tokyo : Harvester Wheatsheaf |
出版年 | 1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 526 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Ma52 | 0097037520 |
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0745009409 | 1992 | ||
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3階 | 675/Ma52 | 5098040793 |
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0745009409 | 1992 |
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一般注記 | Papers were given at a conference held at Dundee University, Aug. 22nd-25th, 1988 Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Gee, J. M. A. (J. M. Alec) Norman, George, 1946- |
件 名 | Marketing -- Congresses
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International trade -- Congresses 全ての件名で検索 Price regulation -- Congresses 全ての件名で検索 Marketing -- Management -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5411 :675 |
書誌ID | 1000078135 |
ISBN | 0745009409 |
NCID | BA19048516 |
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