<図書>
All consumers are not created equal : the differential marketing strategy for brand loyalty and profits / Garth Hallberg
All consumers are not created equal : the differential marketing strategy for brand loyalty and profits
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : John Wiley & Sons |
出版年 | c1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 320 p. : 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/H21 | 0097036961 |
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0471120049 | 1995 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | Hallberg, Garth |
件 名 | Database marketing Direct marketing -- Data processing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.126 |
書誌ID | 1000078084 |
ISBN | 0471120049 |
NCID | BA27722950 |
目次/あらすじ