<図書>
Customer connections : new strategies for growth / Robert E. Wayland, Paul M. Cole
Customer connections : new strategies for growth
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press |
出版年 | c1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 267 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 336.72/W49 | 5097067338 |
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0875847994 | 1997 | ||
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3階 | 336.72/W49 | H561700440 |
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0875847994 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 253-260) and index |
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著者標目 | Wayland, Robert E. (Robert Edwin), 1946- Cole, Paul M. (Paul Michael), 1958- |
件 名 | Customer relations |
分 類 | LCC:HF5415.5 NDC8:336.72 |
書誌ID | 1000075437 |
ISBN | 0875847994 |
NCID | BA32611529 |
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