<図書>
Global marketing management / Warren J. Keegan.
(The Prentice-Hall series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 4th ed. |
出版者 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall International |
大きさ | xvi, 783 p. : ill. ; 25 cm. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 678.4/Ke17 | 5091300793 |
|
0133572609 | 1989 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1989. LC=HF1009.5.K39 1989 Rev. ed. of: Multinational marketing management. 3rd ed. c1984. Includes bibliographies and indexes. |
---|---|
著者標目 | Keegan, Warren J. |
分 類 | DC:658.8/48(19) |
書誌ID | 1000062666 |
ISBN | 0133572609 |
目次/あらすじ