<図書>
New and improved : the story of mass marketing in America / Richard S. Tedlow.
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Boston, Mass : Harvard Business School Press |
大きさ | xxx, 483 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/Te14 | 5097001738 |
|
0875846726 | 1996 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1996 eng Previously published: New York : Basic Books, 1990 Includes bibliographical references (p. {443}-468) and index |
---|---|
著者標目 | Tedlow, Richard S. 1947- |
件 名 | Marketing -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:381/.0973 |
書誌ID | 1000056982 |
ISBN | 0875846726 |
目次/あらすじ