<図書>
The Changing marketing environment : new theories and applications : 1981 educators' conference proceedings / Kenneth Bernhardt ... {et al.}.
(Series ; no. 47)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago, IL : American Marketing Association |
大きさ | xiv, 471 p. : ill. ; 28 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/C33 | 5096036793 |
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0877571511 | 1981 |
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一般注記 | c1981 eng 共通タイトルの責任表示:American Marketing Association Includes bibliographies and indexes |
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著者標目 | Bernhardt, Kenneth L., 1944- |
件 名 | Marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:658.8 |
書誌ID | 1000054826 |
ISBN | 0877571511 |
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