<図書>
Cable TV advertising : in search of the right formula / edited by Rajeev Batra and Rashi Glazer.
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Quorum Books |
大きさ | x, 189 p. : ill. ; 24 cm. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 699.6/C11 | 5091343339 |
|
0899304060 | 1989 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | LC=HF6146.T42C28 1989 Papers presented at a conference held 5/87 and co-sponsored by the Center for Telecommunications and Information Studies of Columbia University's Graduate School of Business and the firm of Coopers & Lybrand. Includes index. Bibliography: p. {171}-180. |
---|---|
著者標目 | Batra, Rajeev |
件 名 | Cable television advertising -- United States -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | DC:659.14/3/0973(19) |
書誌ID | 1000001079 |
ISBN | 0899304060 |
目次/あらすじ